Doorgaan naar inhoud
Krijg 10% korting bij je 2e aankoop!
Krijg 10% korting bij je 2e aankoop!

Taal

Land

Klachten reglement

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@sparklesonline.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil". Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Sparkles e-magazine

Als je je aanmeldt voor het Sparkles e-magazine, word je op de hoogte gehouden van nieuwe sieraden, acties en kortingen. Dat mag je niet missen, toch?